יום רביעי, 16 באפריל 2014

סקירה-NAKED 3

וואו קודם כל אני מצטערת על ההעלמות הארוכה שלי היה לי חודש עמוס מאוד וגם כשיש "חופש" הוא לא היה לי בדיוק חופש.
בפוסט התחדשויות הקודם (שהיה כבר לפני יותר מידי זמן) אחת הרכישות שהראתי הייתה פלטת הנייקד 3 של אורבן דייקי.את האמת הייתה לי הרגשה שתצא עוד פלטה אבל לא הייתי בטוחה לאיזה כיוון ילכו איתה הרי כמה גוונים טבעיים כבר יש..אבל כשראיתי את התמונה של הפלטה לראשונה אין דרך אחרת להגדיר את זה אלא-אהבה ממבט ראשון.
הפלטה שונה מאוד מהשתיים הראשונות מבחינת הגוונים אך דומה באיכות המעולה של הצלליות.הגוונים בפלטה הזו הם גוונים עם תת גוון ורוד והצלחתי בקלות להתחבר לפלטה מפני שהיא מחמיאה מאוד לצבע העיניים הירוק שלי.
האריזה מגיעה באריזת פח כמו הפלטה השנייה,עליה טקסטורה יפה של גלים ויכתוב זהב של שם הפלטה ובפנים יש 12 צלליות כמו בשתי הפלטות הקודמות,מראה גדולה ומברשת דו צדדית.


כפי שאמרתי הצלליות מגיעות באיכות מצויינת. ישנן 3 צלליות מאט והשאר גליטריות או שימריות.חצי מהפלטה היא צבעיים ורודים שמתאימים מאוד ליום יום והחצי השני צבעים אפורים כהים שמתאימים מאוד לאיפור מעושן יותר.



סווטצ'ים:

Strange-צללית מושלמת להארה בצבע שמנת מאט.לדעתי זה רעיון מעולה לשים צללית הארה מאט מפני שרוב הפלטה היא מנצנצת ולטעמי עם כמות כזאת של נצנצים מתאימה יותר הארה מאטץ
Dust-ממבט ראשון הצללית הזאת מושלמת אבל כשהתחלתי להשתמש בה גיליתי "פולאט" מטורף ורמת שימר ענקית שמשאירה על העפעף רק נצנצים בלי צבע לכן אני פחות מחבבת את הצללית הזו.
Burnout-צללית ורדרדה נוצצת.מושלמת לימים שאין זמן ופשוט לשים אותה באופן לא מדוייק על העפעף.
Limit-צללית מאט בגוון ורוד סגלגל בהיר.הצבע הזה הוא מושלם לצבע מעבר בגלל התת גוון שלו שהולך מושלם עם הגוונים בפלטה.
Buzz-גם כן צללית מהממת לכל העפעף כשאין מספיק זמן וגם היא בעלת פולאוט רציני.

Trick-צבע זהב-נחושת טבעי יותר מHalfbaked שניתן למצוא בשתי הפלטות הקודמות.
Nooner-אותו רעיון כמו limit רק קצת יותר כהה.
Liar-גוון חום קר ומנצנץ.מהמם על כל העפעף או על מנת להכהות את ה V החיצוני
Factory-גם כן גוון חום קר אבל יותר כהה מLiar
Mugshot-אחת הצלליות שאני הכי אוהבת.גוון אפרפר בהיר נוצץ-מושלם להניח על כל העפעף למראה מעושן
Darkside-אפור שלדעתי משלים את mugshot בשביל  מראה מעושן
Blackheart-הצללית שהכי ציפיתי לנסות בכל הפלטה.צללית שחורה-סגולה עם נצנצים אדומים אך לצערי על העפעף הנצנצים פחות נראים אלא אם כן משתמשים בעפרון או בסיס שחור מתחת.

עם הפלטה מגיעה מברשת דו צדדית-צד אחד שטוח וקטן שמיועד להנחה של הצלליות והשני קצת יותר גדולה ופלאפית שאמורה לשמש לטשוטוש.המבשות הן סינטטיות לכן הן פחות רלווינטיות מבחינתי לפלטה ויותר לצלליות קרם מפני שהיא לא אוספת את הצללית טוב ולא מוציאה ממנה את המירב.גם הקונספט של מברשת דו צדדית לא מצא חן בעיניי כי אי אפשר להעמיד אותה יחד עם שאר המברשות והיא צריכה להשאר בתוך הפלטה והיא מרבה ליפול.
הצד ה"קטן":


הצד "הגדול":


כמו עם הפלטות הקודמות גם עם הפלטה הזו מגיע צ'ופר מבית אורבן דיקיי.עם הפלטה מגיעות 4 דוגמיות של ה Primer Potion המפורסם של אורבן דיקיי בצבעים שונים:


Original-פריימר שקוף.הפריימר המקורי שמגיע בבקבוקון עם הפלטה הראשונה.
Eden-צבע ניודי מאט.
Sin-פריימר שימרי .
Anti aging-אמור למנוע הופעה של קמטוטים על העפעף ולהחליק אותו.
הבעיה עם הדוגמיות האלה היא שהן מגיעות בשקית ולא בקופסא כמו בנייקד 1 מה שדי בעייתי באחסון שלהן כי משתמשים בפריימר בכמויות קטנות ואם משאירים את האריזה פתוחה הוא לא יעשה את העבודה טוב.

ואיך אפשר בלי קצת השוואה עם הפלטה הראשונה? (לצערי אין לי את השנייה על מנת להשוות גם אותה)


והשוואה של המברשות-המברשת של הנייקד 1 היא בעובי של הצד הקטן של המברשת בנייקד 3 אך בגודל של הצד הגדול.

(הצד הגדול)

(הצד הקטן)
אז זהו אני מאמינה שלא חדשתי פה משהו כי הרשת כבר מפוצצת בסקירות עליה אבל מקווה שנהנתם ושיהיה לכם חג פסח שמח! 

4 תגובות:

  1. איך אני מריירת פה עליה... יום יגיע וגם אני ארכוש אותה!
    ממש מבאסים עם הצ'ופר שהם צירפו הפעם. הפריימר המוקטן שבא עם הראשונה היה הרבה יותר שווה

    השבמחק
    תשובות
    1. היא באמת מדהימה..וכן אין לי מושג מה לעשות עם הפריימרים האלה הכי נוח כמו הפריימר עם הראשונה

      מחק
  2. טוב אני מה זה הולכת לרכוש אותה בלונדון!
    גם אני לא מבינה מה הקטע של המברשות האלה, ולמה הם לא שמים מברשת פלאפית ונורמלית שמתאימה לצלליות אבקה... :O

    השבמחק